021 / 472 19 24

Његошева 22, Нови Сад

Екскурзија: први разред 2019. година

Аутор: Гимназија

Објављено: 3. април 2019.

дестинација: Источна Србија

агенција: Fantast Tourist, Нови Сад

време реализације: 01-03. април 2019. године

Полазак ученика првог разреда на екскурзију био је 01.04.2019. године са паркинга код хотела „Сајам“ у 6.45 часова, након обављене контроле аутобуса од стране саобраћајне полиције. Сва четири аутобуса су била безбедна за путовање.

На наше прво одредиште – Смедерево смо стигли око 10 часова. Након обиласка Смедеревске тврђаве уз пратњу кустоса око 11.30 часова правимо паузу до 12.30 часова, када настављамо пут до археолошког локалитета Виминацијум. На локалитету се задржавамо око 90 минута, где уз пратњу локалног водича обилазимо Римски војни логор, некрополу, терме и амфитеатар. Пут нас води даље поред Голубачке тврђаве, ђердапском магистралом до неолитског насеља Лепенски Вир где стижемо око 17.30 часова. Ученицима је након приче кустоса приказан филм о откривању насеља старог око 8000 година. После обиласка археолошког локалитета стижемо у хотел „Лепенски Вир“ око 19.00 часова. После вечере се дружење наставило у хотелу.

Другог дана по доласку, након доручка, напуштамо хотел и крећемо ка ХЕ „ЂЕРДАП“ где стижемо око 10.00 часова. Обилазимо хидроелектрану у групама са стручним водичима. Група прави паузу од пола сата у Кладову. Настављамо пут до Рајкове Пећине где су ученици чули причу о настанку пећине и обишли је. Након обиласка пећине група прави кратку паузу у Мајданпеку. Наставак пута следи до археолошког локалитета Феликс Ромулијана где стижемо око 16.00 часова. После обиласка царске палате и приче локалног водича, група се упутила ка Зајечару. У Зајечару правимо паузу од 45 минута, а потом се возимо до Ниша. Смештамо се у хотеле „Видиковац“ и „Александар“ око 20.30 часова. После вечере су се сви ученици дружили у дискотеци хотела „Видиковац“ до поноћи. Групи која је била у хотелу „Александар“ је био организован превоз до и од дискотеке.

Трећег дана нашег боравка, након доручка посетили смо Археолошку салу Народног музеја у Нишу у којој смо видели експонате из праисторије, развој цивилизације од каменог до гвозденог доба, античког Наисуса и његовог предграђа Медијане и сребрни и златни накит средњег века, Ћеле кулу и логор Црвени крст где смо се кроз причу и материјалне доказе суочили са страдањима српског и јеврејског становништва и Нишку тврђаву. Обилазак је трајао до 13 часова, када ученици добијају слободно време у центру града. Полазак за Нови Сад је уследио у 15.30 часова. Правимо паузу од 45 минута на бензинској пумпи 120 километара пре Новог Сада. У Нови Сад стижемо у 20.15 часова.

На екскурзији је било 276 ученика, 10 одељењских старешина, лекар пратиоц групе др Снежана Блажић, четири водича и представник агенције Немања Лошић. Ученици су се владали примерно, поштовали су правила понашања, на време су долазили на место окупљања. Напомињем да је понашање ученика похваљено и од стране локалних водича и запослених у хотелима. Обиласци и дружење су ову екскурскзију учинили незаборавном.

Кординатор првог разреда

Сандра Томашевић, наставник математике

Објављено у категорији: Екскурзија

Погледајте још

Путовања Власотинце – Софија – Власинско језеро

На традиционално колективно путовање директорка, професори и запослени Гимназије „Светозар Марковић“ кренули су 17.8.2019. године у 7.00 часова са стајалишта код ресторана „Златна медаља“ код Новосадског сајма. На путу према Власотинцу обишли смо манастир Раваница,...

Излет изненађења – Зрењанин

Реализован дана 28.06.2019. Као и претходних година, и ове године смо након завршетка наставе у јуну, ми запослени у гимназији „Светозар Марковић“пошли на једнодневни излет изненађења. За овогодишњу авантуру била је заслужна агенција Гранд, чији аутобус нас је прво...

Екскурзија: четврти разред 2019. година

дестинација: Класична Грчка агенција: Фантаст турс Нови Сад време реализације: од 31.3. до 5.4. 2019. године Наше путовање започело је 31. марта у 5.30 часова, са паркинга испред хотела „Сајам“. На пут смо кренули са пола сата кашњења, због недоласка полиције у...

Екскурзија: трећи разред 2019. година

дестинација: Италија агенција: Fantast Tourist, Нови Сад време реализације: 30.3-4. 2019. године Ученици трећих разреда Гимназије „Светозар Марковић“ боравили су на екскурзији у  Италији у периоду од 30.3-4.4.2019. године. Екскурзија, на коју је путовало 164 ученика,...

Екскурзија: други разред 2019. година

дестинација: Западна Србија , Република Српска агенција: Гранд Турс , Нови Сад време реализације: 01.-04.04. 2019. На екскурзију је ишло осам  одељења, укупно је било 112 ученика и 8 разредних старешина. Са нама је путовала и лекарка Ержебет Глушавац. 01.04. аутобуси...