УПУТСТВО ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ РАДА
„ГИМНАЗИЈЕ СВЕТОЗАР МАРКОВИЋ“
до краја првог полугодишта школске 2020/21. године
Обавештење
На основу Дописа који је стигао од Министарства ПНТР, а који сте добили електронском поштом, дајемо ово додатно Упутство за извођење наставе и закључивање оцена до краја првог полугодишта.
Скрећемо Вам пажњу на следеће:
- У периоду од 30.11. до 18.12. настава се реализује оналјн, по важећем распореду истакнутом на огласној табли зборнице. Онлајн час траје 30 минута. Настава почиње у 8 часова. Прва смена се завршава у 12.15 часова. Друга смена почиње у 13 часова и завршава се у 17.15 часова. Период од 12.20 до 12.55 је предвиђен за индивидуалне консултације, као након друге смене, у периоду од 17.20 до 19 часова.
- Распоред смена је следећи:
преподне | послеподне | |
30.11.-4.12.2020. | I и III | II и IV |
7.-11.2020. | II и IV | I и III |
14.-18.12. 2020. | I и III | II и IV |
- У случају потребе за менторском подршком, можете се обратити Националном образовном порталу https://www.portal.edu.rs/podrska/
- Наставник је аутономан у свом планирању оцењивања и одлучује о томе да ли се писмени задаци, планирани у наредном периоду могу реализовати путем наставе на даљину.
- Да не би дошло до већег броја провера од прописаног, могуће је проверу одложити за друго полугодиште.
- Да би се извела закључна оцена, број оцена може бити мањи од четири, односно мањи од два уколико је недељни број часова два.
- При закључивању оцена потребно је узети у обзир све оцене које је ученика стекао, без обзира на модалитет наставе.
- Изузетно, уколико ученик сматра да има елемената за већу закључну оцену, може, у договору са наставником, да одговара у школи, уз поштовање свих епидемиолошких мера.
- Уколико ученик нема оцена јер из оправданих разлога није могао да одговара (болест, изолација…) може бити неоцењен, и за њега неће бити изведен општи успех првог полугодишта.
- У евиденцији реализованих часова у електронском дневнику, поред садржаја наставне јединице, потребно је унети напомену о начину реализације (облик комуникације и канал комуникације са ученицима). На пример: облик комуникације је онлајн, а канал комуникације је платформа за учење или апликација којом комуницирате са ученицима. Такође, важно је евидентирати одсутне ученике који нису учествовали у раду на часу путем наставе на даљину.
Татјана Вукадиновић, директорка
Катарина Врећа, помоћник директора за ОП
Драгана Бајатовић, педагог
Љиљана Арађански Рајков, психолог