021 / 472 19 24

gimnazija.nsad@s-markovic.edu.rs

Његошева 22, Нови Сад

Трупа Тачка гледишта (la troupe POINT DE VUE)

Водитељ секције: Тамара Деспотовић-Ћурчић, професор француског и латинског језика, мастер драмски и аудиовизулени уметник, смер: Примењено позориште, Академија уметности у Новом Саду

ТРУПА ТАЧКА ГЛЕДИШТА (la troupe POINT DE VUE)

Позоришни рад са младима и учешће на међународним средњошколским позоришним фестивалима у земљи и иностранству:

2023/`24. Ромео готиви Јулију – Јулија готиви Ромеа, престава за младе

2023/`24. Бајка о рибару и рибици, интерактивна новогодишња представа за децу запослених гимназије

2022/`23. Света с оног света, интерактивна представа о животу и делу Светозара Марковића, играна поводом гимназијског јубилеја (60 година постојања)

2022/`23. Интерактивна новогодишња представа за децу запослених „Жорж, Жак и Жинет у ходницима времена“

2021/`22. Плашим се, интерактивна представа о страховима младих

2021/`22. Интерактивна новогодишња представа за децу запослених „Најслађа земља на свету“

2019./`20. Интерактивна новогодишња представа „Деда Мраз на бициклу“

2019/`20. Соба Давидова, интерактивна представа на матерњем језику о гејмингу

2019. децембар, прва награда на фестивалу у импровизацијама „Ја бих то овако“, Апатин, тема: Културно наслеђе  (задатак: кроз драмски игроказ представити једну културну институцију града Новог Сада)

2019. март: двочасовни програм  ARS LONGA, VITA BREVIS ! изведен у Галерији Матице српске (две представе и радионичарски рад са младим људима)

2018/`19. Радионице музејског театра у Галерији Матице српске, мастер програм ARS LONGA, VITA BREVIS ! (Академија уметности у Новом Саду и ГМС)

2019. Мартин сан, интерактивна представа на српском језику, Нови Сад

2018. Орфеј и Еуридика, радионице примењене драме, Нови Сад

2018. Знам да ништа не знам, интерактивни драмски перформанс на тему Знање, Нови Сад

2017. Барбара, Ж. Превер, перформанс, Дан школе и недеља франкофоније, Нови Сад

2017. Учешће на 14. Такмичењу за франкофону песму (два ученика у категорији јуниора), Нови Сад, као и пласман за финално такмичење у Нишу (један ученик)

2014. Краљица Марго, представа на француском језику, међународни фестивали  у Бечу и Ортезу

2013. Чекајући Метроа, представа на француском језику, FETLYF Сeн Мало, Француска (диплома за посебно умеће француског језика)

2012. Ходници времена, ауторски комад на француском језику, фестивали у Катанији, Италија и у Анкари, Турска (награда за најоригиналнији сценарио и женску улогу)

2011. Истраживач, представа на француском језику према причи Хорхе Букаиа, фестивали у Београду и у Ортезу, Француска

2008. Прича с ону страну гроба, представа на француском језику, према комаду Ж.П. Сартра „Иза Затворених врата“, фестивали у Београду и Мољет дел Валесу, Шпанија (специјална награда жирија у Београду)

2007. Смртоносни аперитив, представа на француском језику, према истоименом комаду Ги Вормсера, фестивал Београд

2004-2006. ДР, представа на француском језику (преведен и адаптиран комад према истоименој комедији Бранислава Нушића),

фестивали у Београду, Печују, и Ортезу (Француска)

Дешавања

У посети Галерији Матице српске

У посети Галерији Матице српске

Ученици наше гимназије, одељење 1-2 у посети Галерији Матице српске, уз стручно вођење кустоскиње Милице: сазнавали, дивили се, учили, расли! Пре одласка у Лувр, учимо најпре о нашој културној баштини! [gallery...

НАЈСЛАЂА ЗЕМЉА НА СВЕТУ у Светиној гимназији-Новогодишња представа

НАЈСЛАЂА ЗЕМЉА НА СВЕТУ у Светиној гимназији-Новогодишња представа

Добродошли у земљу Слатколедију, најслађу земљу на свету, у којој расте дрво лилихипа и којом влада краљ Слатколедић! Само, обратите пажњу, на ваше путовање кроз ову причу понесите и четкицу за зубе! Изгледа да ће некоме затребати... Дана 28.12.2021. године у...

СОБА ДАВИДОВА

СОБА ДАВИДОВА

О најновијој представи школске трупе Тачка гледишта 2020/2021, СОБА ДАВИДОВА и процесу њеног стварања... У септембру 2019/2020.школске године, драмска трупа „Тачка гледишта“ наставила је са радом. Трупа постоји од 2003. год. а представе које су стваране или...